• Про компанію
  • Корисні статті
  • Контакти
  • РУС
  • УКР
piro™

(050) 730 67 17, (066) 746 31 23
(0552) 26 22 06

  • Про компанію
  • Корисні статті
  • Контакти

Колір в рекламі

Влияние цвета на человекаДля недосвідченої людини таке поняття як колір в рекламі абсолютно нічого не означає. Насправді ж все далеко не так просто, а головне - багато цікавого і по-справжньому дивовижного є у цій сфері. Так і хочеться слідом за класиком вигукнути: "О скільки нам відкриттів дивних" приготував світ реклами! Як саме впливають кольори на виконання широкоформатного друку в Херсоні ми вирішили детальніше розібратися в даній статті.

Виявляється, пошукам кольорової гами, яка б спонукала клієнта звернути особливу увагу на пропоновані послуги і товари, приділяється багато часу та коштів. Вибір певного кольору може керувати ставленням споживача до реклами, тобто викликати у нього необхідні емоції. І над цим працюють не тільки дизайнери, але й, наприклад, фахівці з друку плакатів в Херсоні.

 

Колір і емоційний світ людини

 

Великий вклад роблять і психологи, яким, як нікому іншому, відомо, що колір певним чином впливає на емоційний світ людини. Більш того, вибір кольору абсолютно конкретно характеризує внутрішній світ людини. Отже, в рекламі враховуються психофізичні можливості впливу кольорів.

 

Функції кольору в рекламі

 

Влияние цвета на эмоциональный мирТакож колірна гамма в рекламі виконує певні функції:

  • збільшує запам'ятовуваність реклами;
  • виділяє певні її компоненти;
  • cприяє розумінню суті послуг і товарів;
  • підкреслює певні властивості послуги і товару;
  • привертає увагу споживачів;
  • формує позитивне ставлення до реклами.

Різні кольори і їх поєднання здатні творити чудеса. Лідеромув рекламі є червоний колір. Він викликає підвищену емоційну реакцію, налаштовує людину на рішучі дії. Але тут важливо не переборщити, адже надлишок червоного може спровокувати і агресивне ставлення до реклами. Широко використовуються відтінки червоного кольору. Добре запам'ятовуються комбінації, в яких провідний колір - саме червоний.

 

Основні кольори в рекламі

 

Основные цвета в рекламеОсновними "робітниками" в рекламі визнані червоний, жовтий, синій і зелений кольори. Червоний, жовтий та їх додаткові відтінки збуджуюче впливають на емоційний стан людини, а зелений і синій - заспокоюють. При цьому важливо пам'ятати, що колір у рекламному повідомленні впливає не тільки на зорові центри, а й на інші частини головного мозку.

Всі нюанси спектра кольорів прекрасно відомі дизайнерам реклами і вміло ними застосовуються. Зрозуміло, що неможливо "виписати" універсальний для всіх випадків рецепт застосування кольору. Адже його сприйняття залежить від віку, статі, загального рівня розвитку, культури, національної приналежності тощо. Так-так! І це теж потрібно пам'ятати та враховувати. У різних країнах та у різних народів свої смаки щодо кольору і колірна символіка.

 

Колір - потужний інструмент реклами

 

Звичайно, це лише мала частина того, про що можна було б сказати. На завершення ще раз підкреслимо - колір є потужним інструментом реклами, тому ним потрібно користуватися грамотно. Необхідно враховувати, що означає кожен колір з точки зору психології, медицини, як ставляться до певного кольору в конкретній країні, які кольори найкращим чином поєднуються між собою, наскільки їх значення відповідають змісту рекламованого продукту, потенційному покупцеві даного продукту, нарешті, іміджу компанії.


contact map
Графік роботи:
Пн - Пт з 8.00 до 17.00
Вихідний:
Сб, Нд
м.Херсон, проспект Текстильників, 7А
(050) 730 - 67 - 17
(066) 746 - 31 - 23
(073) 777 - 07 - 26
(0552) 26 - 22 - 06
  • Друк пакетів
  • Друк листівок
  • Плакати Херсон
  • Мапа сайту
  • Кольорові ксерокопії
  • Друк візиток
  • Друк книг
  • Широкоформатний друк в Херсоні
Рейтинг@Mail.ru
ТМ Справа Просування sprava.org