Для недосвідченої людини таке поняття як колір в рекламі абсолютно нічого не означає. Насправді ж все далеко не так просто, а головне - багато цікавого і по-справжньому дивовижного є у цій сфері. Так і хочеться слідом за класиком вигукнути: "О скільки нам відкриттів дивних" приготував світ реклами! Як саме впливають кольори на виконання широкоформатного друку в Херсоні ми вирішили детальніше розібратися в даній статті.
Виявляється, пошукам кольорової гами, яка б спонукала клієнта звернути особливу увагу на пропоновані послуги і товари, приділяється багато часу та коштів. Вибір певного кольору може керувати ставленням споживача до реклами, тобто викликати у нього необхідні емоції. І над цим працюють не тільки дизайнери, але й, наприклад, фахівці з друку плакатів в Херсоні.
Великий вклад роблять і психологи, яким, як нікому іншому, відомо, що колір певним чином впливає на емоційний світ людини. Більш того, вибір кольору абсолютно конкретно характеризує внутрішній світ людини. Отже, в рекламі враховуються психофізичні можливості впливу кольорів.
Також колірна гамма в рекламі виконує певні функції:
Різні кольори і їх поєднання здатні творити чудеса. Лідеромув рекламі є червоний колір. Він викликає підвищену емоційну реакцію, налаштовує людину на рішучі дії. Але тут важливо не переборщити, адже надлишок червоного може спровокувати і агресивне ставлення до реклами. Широко використовуються відтінки червоного кольору. Добре запам'ятовуються комбінації, в яких провідний колір - саме червоний.
Основними "робітниками" в рекламі визнані червоний, жовтий, синій і зелений кольори. Червоний, жовтий та їх додаткові відтінки збуджуюче впливають на емоційний стан людини, а зелений і синій - заспокоюють. При цьому важливо пам'ятати, що колір у рекламному повідомленні впливає не тільки на зорові центри, а й на інші частини головного мозку.
Всі нюанси спектра кольорів прекрасно відомі дизайнерам реклами і вміло ними застосовуються. Зрозуміло, що неможливо "виписати" універсальний для всіх випадків рецепт застосування кольору. Адже його сприйняття залежить від віку, статі, загального рівня розвитку, культури, національної приналежності тощо. Так-так! І це теж потрібно пам'ятати та враховувати. У різних країнах та у різних народів свої смаки щодо кольору і колірна символіка.
Звичайно, це лише мала частина того, про що можна було б сказати. На завершення ще раз підкреслимо - колір є потужним інструментом реклами, тому ним потрібно користуватися грамотно. Необхідно враховувати, що означає кожен колір з точки зору психології, медицини, як ставляться до певного кольору в конкретній країні, які кольори найкращим чином поєднуються між собою, наскільки їх значення відповідають змісту рекламованого продукту, потенційному покупцеві даного продукту, нарешті, іміджу компанії.