• Про компанію
  • Корисні статті
  • Контакти
  • РУС
  • УКР
piro™

(050) 730 67 17, (066) 746 31 23
(0552) 26 22 06

  • Про компанію
  • Корисні статті
  • Контакти

Як створити гарний рекламний буклет

 Як створити гарний рекламний буклет: 4 поради, як прискорити затвердження макета

За 20 років роботи ми обслужили тисячі клієнтів і надрукували мільйони брошур, листівок, ділових книг і візиток. Досвід показав: чим чіткіше клієнт формулює завдання, тим швидше виконується замовлення. І тим дешевше воно коштує.

Щоб чітко сформулювати вимоги і побажання, треба дотримуватися чотирьох простих правил.

1. Дайте максимум інформації

Щоб створити макет "з нуля", дизайнеру треба знати:

  • Навіщо створюється продукція? Ви хочете проінформувати споживача про щось або спонукати його до дії? Чи просто сформувати образ бренду?
  • Які особливості Вашого бізнесу? Наприклад, для молодих динамічних компаній зазвичай підбираються яскраві соковиті кольори,а для солідних консервативних – зовсім інші.
  • Хто Ваша цільова аудиторія? Адже дизайн для дівчаток-підлітків повинен відрізнятися від дизайну для молодих мам.
  • Скільки плануєте користуватися продукцією? Наприклад, буклет, виданий грудні, може бути оформлений в зимових мотивах. Але якщо інформація в ньому буде актуальна і в травні, то краще вибрати більш універсальний дизайн.

2. Поділіться прикладами

Завжди легше, коли є від чого відштовхуватися. Якщо у Вас є приклади продукції, яка Вам сподобалася, поділіться ними з нами.

3. Конкретизуйте шрифти та кольори

Найчастіше труднощі виникають саме тут. Те, як собі уявляєте зелений колір Ви, і дизайнер, – дві великі різниці. А якщо побажання до кольору сформульовані у вигляді "колір коника-стрибунця" (буває і таке!), непорозумінь не уникнути.

Схожа ситуація і з описом шрифтів. "Сучасний", "агресивний", "зухвалий"... Поділіться прикладами бажаного кольору і шрифта для макета. Тоді Ви точно отримаєте те, що хотіли, без неприємних сюрпризів.

Важливо! Якщо у Вас є брендбук, обов'язково дайте його дизайнеру. Адже це основа основ, яка визначає специфіку компанії, корпоративні кольори, використовувані шрифти, пропорції в логотипі і закладений в нього сенс. Брендбук задає напрямок роботи дизайнера.

4. Вичитайте текст

Дизайнер - НЕ редактор, тому перед тим, як дати йому текст, гарненько вичитайте його. Чи немає помилок? Чи вказане все, що Ви хочете донести до клієнта? Дизайнери не вичитують тексти. Вони вставляють їх у макет. І якщо макет затверджений – продукція йде в друк. Буде прикро, якщо багатотисячний тираж вийде з помилкою.

Дотримуйтеся цих простих правил, і Ви будете швидше затверджувати макети і здавати їх в друк. А це збереже всім учасникам процесу чимало часу, нервів та грошей.


contact map
Графік роботи:
Пн - Пт з 8.00 до 17.00
Вихідний:
Сб, Нд
м.Херсон, проспект Текстильників, 7А
(050) 730 - 67 - 17
(066) 746 - 31 - 23
(073) 777 - 07 - 26
(0552) 26 - 22 - 06
  • Друк пакетів
  • Друк листівок
  • Плакати Херсон
  • Мапа сайту
  • Кольорові ксерокопії
  • Друк візиток
  • Друк книг
  • Широкоформатний друк в Херсоні
Рейтинг@Mail.ru
ТМ Справа Просування sprava.org