Як створити гарний рекламний буклет: 4 поради, як прискорити затвердження макета
За 20 років роботи ми обслужили тисячі клієнтів і надрукували мільйони брошур, листівок, ділових книг і візиток. Досвід показав: чим чіткіше клієнт формулює завдання, тим швидше виконується замовлення. І тим дешевше воно коштує.
Щоб чітко сформулювати вимоги і побажання, треба дотримуватися чотирьох простих правил.
1. Дайте максимум інформації
Щоб створити макет "з нуля", дизайнеру треба знати:
2. Поділіться прикладами
Завжди легше, коли є від чого відштовхуватися. Якщо у Вас є приклади продукції, яка Вам сподобалася, поділіться ними з нами.
3. Конкретизуйте шрифти та кольори
Найчастіше труднощі виникають саме тут. Те, як собі уявляєте зелений колір Ви, і дизайнер, – дві великі різниці. А якщо побажання до кольору сформульовані у вигляді "колір коника-стрибунця" (буває і таке!), непорозумінь не уникнути.
Схожа ситуація і з описом шрифтів. "Сучасний", "агресивний", "зухвалий"... Поділіться прикладами бажаного кольору і шрифта для макета. Тоді Ви точно отримаєте те, що хотіли, без неприємних сюрпризів.
Важливо! Якщо у Вас є брендбук, обов'язково дайте його дизайнеру. Адже це основа основ, яка визначає специфіку компанії, корпоративні кольори, використовувані шрифти, пропорції в логотипі і закладений в нього сенс. Брендбук задає напрямок роботи дизайнера.
4. Вичитайте текст
Дизайнер - НЕ редактор, тому перед тим, як дати йому текст, гарненько вичитайте його. Чи немає помилок? Чи вказане все, що Ви хочете донести до клієнта? Дизайнери не вичитують тексти. Вони вставляють їх у макет. І якщо макет затверджений – продукція йде в друк. Буде прикро, якщо багатотисячний тираж вийде з помилкою.
Дотримуйтеся цих простих правил, і Ви будете швидше затверджувати макети і здавати їх в друк. А це збереже всім учасникам процесу чимало часу, нервів та грошей.